Re: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 23:33:04 MET DST

> Mierzona jest po przekątnej dwoch tych samych składowych klolorów
> (czyli standardowo).
Znam kilka standardowych definicji plamki. :)
W którymś Chipie (dawno -- nie znajdę dzisiaj)
były trzy, w tym dwie sprzeczne ze sobą. :)
Trzecia -- różniła się od pozostałych,
ale -- mimo to -- sprzeczna nie była. :)
Dwie pierwsze tyczyły maski ,,perforowanej",
trzecia -- szczelinowej. :)

> To Twoje odczucie :-)
Tak...
Mam przed sobą iiyamę Vision Master Pro 410 -- szajs
jeśli chodzi o geo, ostrość, serwis itp., ale -- płaski. :) :)
Nie jest wklęsły!
Szajs!!!
Żałuję, że go kupiłem, ale -- prawdę trzeba
jednak przyznać! -- płaski. :)
A Flatrony -- (wszystkie, jakie widziałem -- kilka) były wklęsłe. :)

> w lewym górnym rogu ma trochę niewyraźny obraz.
Trochę...
A co to znaczy?

Lc.