Re: ---Uzupelnienie---

Autor: MiG (migonweb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 11:26:53 MET DST

Użytkownik "matjas" <bez_at_dresu.lala> napisał w wiadomo¶ci

> szukajcie (na stronach www.tpsa.pl) a znajdziecie :)
> cyt. " Od 1 września br. Telekomunikacja Polska S.A. wprowadza specjalną
> taryfę dla użytkowników Internetu.
> Według nowej taryfy, opłata za połączenie z Internetem poprzez numer
> dostępowy (0-20) Telekomunikacji Polskiej S.A. wyniesie 0,29 zł. plus VAT
> za 6 minut połączenia w dni robocze w godzinach 18.00 – 8.00 oraz przez
> całą dobę w soboty, niedziele i święta. Tyle samo kosztować będą 3 minuty
> połączenia w dni robocze w godzinach 8.00 – 18.00.
> Dłuższy, sześciominutowy czas naliczania jednostki taryfikacyjnej
> [...]

Tak ale z tego co wiem to w wakacje od 18 do 8 bylo co 6 minut na rozmowy
lokalne ORAZ internet (020..) a teraz po wakacjach jest od 18 do 8 co 6 min
TYLKO na internet (rozmowy lokalne co 6min dopiero po 22).
Czyli jest DROZEJ... I to ma byc "obnizka cen"???

MiG