Skaner Agfa Snap Scan 1236S

Autor: redrum (planet_at_planetmedia.com.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 11:04:48 MET DST

JAk w temacie.
Skaner praktycznie nieuzywany, stan idealny mozna
byz rzec ze sklepowy :) (w pracy mam do dyspozycji
skaner bebnowy wiec ten w domciu stoi w pudle
uzywalem go moze kilka razy zanim w nie zaczalem
pracowac :)

Cena nie wiem, do negocjacji. W sklepie chyba okolo
1200 zl no to moze niech bedzie 800 zl, raczej nie
do spuszczenia.

Pozdrawiam
moze byc na komorke 0603165017

(tylko Warszawa, moge dowiezc samochodem)