Re: Termometr od plyty ABIT BE6

Autor: Jop (Jop2_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 21:47:32 MET DST

"~ Fred Flintstone ~" <caveman_at_pro1.promail.com> wrote in message
> Potrzebuje termometr nadajacy sie do mierzenia temperatury procesora ...
> O ile to mozliwe od plyty ABIT BE-6 ... Sam element mierzacy cieplo
> oznaczony jest S103AL9 ...
>
> Ostatni wariant: kto prowadzi serwis plyt ABIT ? Gdzie indziej w Warszawie
> mozna
> ewentualnie taki termometr z kabelkiem kupic ?
Jeżeli zgodzisz się ze mną, że termepometru nie da się zasymulować
softwerowo to NTG!!!!!!!!!
No ale już ci powiem..... - tego duperela nikt nie ma - popytaj w miejscach
gdzie do kompa rzucają płyty abita - w większości przypadków duperela tego
nie montują i im zostaje...
 A jeżeli mieszkasz w 3city możesz wpaść do mnie i dam ci free bo i tak 2 mi
się walają...

--
Pozdrowionka
  Nick: Jop     <Marek>