Re: Ktory modem sie nadaje do identyfikacji numeru dzwoniacego ?

Autor: Piotr C. (piotr_c_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 21:46:49 MET DST

Tak, modemy majš "callerID ready", ale standard sie troche nie zgadza z
polskim...
tzn narazie nie ma oficjalnie standardu ale z tego co wiem zaden z 2 u nas
(podobno) dzialajacych nie jest w pelni zgodny z amerykanskim.

Faq grupy - nie wiem gdzie jest oficjalnie. Mozna go jednak znalezc na
telesfor.cjb.net w dziale "faqi, teksty, programy".

pozdrawiam