_Media Player 7 a DivX a Avi - proszę o poradę_

Autor: ElyXr (elyxr_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 18:48:20 MET DST

Co się dzieje . Mam zainstalowanego Windows Media Playera 7.0 , i chcę odtwarzać
aviki ( nie całkiem aviki , ale te powiązane z divxiem ) Większość plików ma
powyżej 600 MB , a jak je chcę otworzyć to wyskakuje błąd " Za mało miejsca aby
uruchomić plik "

Jakiego miejsca za mało 3 giga wolnego , ramu mam 64 , a pamięci wolnej w
Windowsie 94 % , nie rozumiem . A w innym programie odtwarzającym jest błąd "
invalid floating point operation " ? Kumpel ma takie same środowisko , a z
takimi plikami nie ma żadnych problemów .

--
pozdrawiam
MiChAeL_z