Geforce i PROBLEM

Autor: Gogo (karow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 17:55:17 MET DST

mam problem :
testuję właśnie Geforca 256 noname na płycie AOpen AX6BC (bios najnowszy) P
III 500 512cache 128 ram (133) dysk twardy IBM 13 GB 66/7200 Win 98 SE i
ster Nvidia 6.18 i gdy tylko włączam grę np. Quake 3, Unreal Turnament lub
3DMark2000 zawiesza się i pomaga tylko reset. co to jest? jeszcze mam kartę
Guillemot Riva TNT Ultra Xentor32 i wszystko chodzi Git. nie wiem czy
przejsc na Geforca. aha w niedziele bede mógł zamienić rive na geforca 2 GTS
Creativa (oczywiście za odpowiednią dopłatą :))ale nie wiem czy będzie
działała na moim sprzęcie. (za małe zasilanie - karty geforce podobno
potrzebuję większe napięcie ale gforce 2 potrzebują 2 razy mniej (nie wiem
ile). i teraz mam dylemat. proszę o jak najszybsza odpowiedź.

WIELKIE dzieki
Dominik
karow_at_poczta.onet.pl