Re: Gdzie znalesc IP komputera...

Autor: Igo (igo_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 13:38:24 MET DST

Użytkownik Przemek "mcaron" Zalewski <mcaron_at_poland.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8oqlhd$ged$1_at_flis.man.torun.pl...
> OK - ale mi nie chodzi o IP mojeg compa. gdzie szukac IP innego komputera
> podpietego pod internet. czy da sie to na IRC, ICQ znalesc?

Na IRC to chyba przez whois. Mozesz tez przejrzec zrodlo wiadomosci e-mail
(ale nie wiem, czy tam soc bedzie). Poza tym - po co Ci to - chcesz komus
zawiesic zdalnie kompa, czy wpuscic wirusa? A moze bedziesz sie wlamywal :)?
Jesli tak - KORZYSTAJ ZAWSZE Z WINDY!!!! Microsoft - best for chakers!