Odp: Jaki wybrac skaner - do domu?

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 10:10:47 MET DST

Czesc!

Ja mam Agfe 1236 na SCSI, model ten dzis chyba jest produkowany juz
wylacznie na USB - taki wlasnie model ma mój kolega. Obaj sobie swoje
skanerki bardzo chwalimy. Skaner jest szybki, dokladny, zbudowany na
normalnych CCD z odpowiednim ukladem optycznym, co pozwala na skanowanie
nawet bardzo przestrzennych obiektów :-))). Zasadnicza wada jest cena, która
nie nalezy do najnizszych (jak to u Agfy). Niemniej polecam.

Pozdrawiam
Hocus