Re: Jaki CD-ROM ? - epizod drugi dyskusji

Autor: Wojt_at_s
Data: Sat 02 Sep 2000 - 03:21:14 MET DST

> Ostatnio rozmawialiśmy na temat CD-ROM'ów. Chwaliliście TEAC'a 40x...
> Przeczytałem w sieci, że model 32x osiąga maksymalną prędkość odczytu
> dopiero pod koniec płytki. Prędkość rośnie liniowo i praktycznie czytnik
> rzadko kiedy pracuje ze stałym transferem w granicach 30x. Czy podobnie
jest
> z TEAC 40x?

szkoda ze wszyscy patrza na ilosc "x" w cd-romach
to nie jest pierwszorzedna sprawa

> Co możecie powiedzieć o ASUS 50x? Duża jest różnica między 40x a 50x (ASUS
> ok. 255 zł - TEAC ok. 218 zł). Jak już pisałem, zależy mi na CD-ROM'ie
> czytającym wszystko i cicho.
>
> Proszę o szybką odpowiedź, ponieważ wybieram się w sobotę na giełdę!

kupilem przedwczoraj dwuletniego Teaca 32x ,
od razu go przeczyscilem i jego wykonanie w srodku czy nawet waga (dosyc
ciezki)
mowia o solidnosci.
Mimo ze nie jest nowy radzi sobie bez problemu ze wszystkim, testowalem
roznymi
nosnikami, zielone ,srebrne, niebieskie , porysowane .
Czyta i nie zwalnia (no chyba ze mu wsadze plyte z duzymi centrycznymi
rysami)
Jak do uzytku domowego to swietny , jako zrodlo przy kopiowaniu plytek audio
to raczej model 40x .
Predkosc 32 to w miare rozsadny kompromis miedzy szybkoscia a glosnoscia
pracy