Re: ASUS P2B i Celeron II

Autor: Wilczek (wilczek_at_iname.com)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 21:59:08 MET DST

> tylko wymiana plyty ??!
> a przejsciowki ze stabilizatorem napiecia ?
> Chyba jedynym problemem dzialania koperow jest ich niskie VCore.
> Problem rozpoznania kopera przez bios chyba nie gra roli bo bios
> jest jeden i ten sam dla roznych "REV" jednej plyty glownej.

No wlasnie tez tak myslalem, ze nie dzialalo... sama przejsciowka
nic nie daje, a wyzsze vcore akurat nie byloby problemem bo przynajmniej
wzrasta podatnosc proca na o/c

> Nie rozumiem w takim razie takiego zachowania: wkladam Cel II do plyty nie
> oobslugujacej go i .. komp odpala sie jak by go nie bylo (czyli sie nie
> odpala)

Mialem dokladnie takie same objawy.

> Po uaktualnieniu biosu plyta glowna nie obslugujaca CelII (lub P III
CuMine)
> powinna
> odpalic, z tym ze prockowi trzeba zapewnic jakies (najlepiej te
> najmniejsze ) VCore
> Zawyczaj , jak mi sie wydaje dla plyt bez obslugi Cumine jest to 1.8V.

Bios nie ma tu znaczenia - jesli masz stary bios (ktory nie wie co to Koper)
to po prostu wykryje Ci procka jako PII albo cus innego, ale bedzie dzialal
(tak mialem na P3B-F z "defaultowym" biosem)

> Te napiecie mozna by ustawic zworkami na przejsciowce FC-PGA -> Slot1
> lub, jak kto ma w biosie, jakims softmenu.

probowalem ustawic wszystkie mozliwe napiecia na przelotce - od 1.6 do 2.0
nic to nie dalo

--
-=Pozdrowionka=-
Wilczek