Odp: Jaka płyta po Durona ???

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 20:21:04 MET DST

Hej!

Ja mam Abit KT-7 RAID, ma 6 PCI i 1 ISA (dzielone), no i oczywiście AGP.
Jest świetna, zarówno do taktowania procka, jak i wyciskania potów z RAM-u,
ma też kontroler RAID, który za jakiś miesiąc będę testował. No ale tania to
nie jest :-((( Można zaoszczędzić 80 zł kupując wersję bez RADI.
Po szczegóły patrz:
http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/abit/kt7/index.html

Pozdrawiam
Hocus

Użytkownik gieka <gkostrzewa_at_pbk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8oo7in$4k3$1_at_news.tpi.pl...