Yamaha sie wiesza!

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 19:48:08 MET DST

Hej!

Mam nagrywarkę Yamaha 6416 SCSI i kontroler PCI Tecram DC-315 siedzący w
płycie Abit KT-7. No i mam problem, bo podczas nagrywania w zupełnie losowym
momencie nagrywarka potrafi się zawiesić. Objawia się to tym, że przestaje
migać czerwona dioda nagrywania, a napędu nie da się otworzyć. Na blokadę
tacki nie pomaga nawet reset kompa, dopiero wyłączenie i włączenie maszyny.
Program do nagrywania (WinOnCD) też się wiesza.
Problemu tego nie miałem wcześniej, na TX-owej płycie Chaintecha i
kontrolerze adapteca na ISA (co prawda nie dało się nagrywać x6).
Sprawdziłem zasilanie, przetestowałem dwa kable sygnałowe i nic. Terminacja
w nagrywarce jest włączona, a kontroler ma "active termination".
Pomóżcie, bo nic nie przychodzi mi do głowy. Komputer ogólnie chodzi
zupełnie stabilnie i nie jest podkręcony.

Pozdrawiam
Hocus

PS.
Przypomniało mi się jeszcze, że mam jedną taką płytę z autostartem, która
ładnie uruchamia się w napędzie CD, a wsadzona do nagrywarki przy próbie
odpalenia autostartu wywala jakiś tam wyjątek, po czym napęd ZNIKA z systemu
(nie ma go w "moim komputerze" aż do ponownego uruchomienia komputera) !?!