Re: dwie(2) myszy i jeden(1) kursor

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 12:25:19 MET DST

krzysztof wrote:

> poszukuję sterownika który obsługuje jeden kursor na ekranie
> i jest sterowany przez dwie myszy (2 x COM lub PS/2 + COM)
>
> Uwagi:
> Ściągnąłem program emulujący mysz na joistick'u, ale to nie jest to

Moim zdaniem każdy firmowy sterownik powinien to obsłużyć...

Na pewno obsługuje to DRV Logitecha - swego czasu miałem 3 mychy
(2xCOM+PS2), ale tylko dla tego, bo nie miałem mychy USB, ani IOŁKI na
stanie (w README.TXT Logitech'a misze, że obsłuży do 16 myszy ;-)

P.S. A dało ci się odpalić 2 mychy na 2 kursorach???
Bo zdawało mi się, że to niemożliwe w Wingrozie...

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|