LG 8080b

Autor: gregg (gregg_at_promail.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 17:28:57 MET DST

CzeSC !!!!!

Slyszlem na gieldzie od goscia taka mniej lub bardziej bzdure o jakiejs
plastikowej soczewce ;) w modelu LG 8080B. Bardzo sie na tym nie znam ale
wyglada mi to na jakies nieporozumienie. Teraz juz nie wiem co o tym sadzic?

A ha ha. Jeszcze jedna sprawa - cos mi sie kiedys usyszalo ze nagrywarki
lepiej nie eksploatowac jak normalnego CD Romana (brata Romka), uzywac ja
raczej tylko do nagrywania a poza nagrywarka miec osobny CD ROm??????

To wszystko chyba jakies bzdurki ale lepiej sie upewnic i zabezpieczyc ;))))