Re: RATUJCIE PO SPAPRAŁEM...

Autor: HackemoN (hackemon_at_mindspring.com)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 16:04:24 MET DST

"Peacemaker" <tomekz_at_staropolanka.pl> wrote in message

> Profile uzytkownikow w W2K siedza w Documents and Settings, sprobuj stamtad.

A tak na marginesie, to mnie np. wnerwiala obecnosc tego katalogu
w katalogu glownym, wiec sie wnerwilem i przenioslem go do \WINNT\Profiles,
i jestem wesoly =) Oczywiscie (powiedzial gazda wieszajac oczy na drzewie)
wszystkie sciezki w rejestrze pozmieniane przed restartem.

--
HackemoN (or compatible)
*  *  *