Re: Wiem ze to juz bylo ale odpiscie bp potrzebuje szybkiej

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 15:10:43 MET DST

Cześć,

"Michał Wysocki" wrote:

> ja od 2,5 roku używam Samsunga i nie mam nawet jednego BADa...
> Użytkownik BUBA <borjak_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:39AE0F56.9A78D4A7_at_promail.pl...

Po pierwsze taka malutka prośba - czy chciałbyś odpowiadać _pod_ cytowanym
tekstem? Trochę głupio się czyta, jak najpierw leci odpowiedź, a potem
pytanie.

Po drugie - ja mam u siebie Seagate Medalista - już ponad cztery lata. Ani
jednego bad sektora, ostatni raz windę przeinstalowywałem miesiąc czy dwa
po kupnie komputera, żadnych danych też nie straciłem. Komputer
eksploatuję codziennie średnio ok. 12 - 13 h/dzień (pracuję na nim) i z
twardziela firmy Seagate jestem wyjatkowo zadowolony.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)