Re: Buforowanie RAM do 64MB ?

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 13:48:54 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> IIRC tak właśnie było, ale na 100% pewny nie jestem. Nie mam natomiast
> pojęcia jak robi Linux, ale chyba podobnie jak NT.

Z Linuksem to pamiętam sprawę jak ktoś włożył powyżej 512 MB RAM do
płyty z iPII i system zaczął chodzić jak żółw ktoś inny stwierdził
wtedy, że w win NT jest podobnie. Stąd moje informacje. Wniosek nasuwał
się jeden - system ładowany jest od góry. Zresztą łatwo to sprawdzić.
Albo doświadczalnie wyjmując i wkładając pamięć albo jakimś programem
który by podawał w których segmentach pamięci są dane moduły.

Pozdrawiam

Karol