Re: Wentylator

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 07:42:01 MET DST

ok puść go na 233 abo 266 MHz i wtedy zobacz co z temp
a takze looknij gdzie jest czujnik ciepła proca przypiety ???? ( bo 80-90
stopni to cholernie dużo )
a i jeszcze looknij (chyba w BIOS'ie - zalaze od płyty) jakie masz zasilanie
do tego proca !!! (P3 to chyba 1.7)

p.s. ale wentylatory się kręcą ???? :-)))