Re: NU - Speed Disk - jak umiescic katalogi na poczatku?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 21:07:17 MET DST

Wilczek wrote:

> No wlasnie - wlaczam Speed disk, menu -> Properities
> -> Options -> Customize i zakladkki "Folders" i "Files First".
> Ustawiam okreslone katalogi na poczatek, ale pliki w nich
> zawarte juz tam nie laduja - w Files First natomiast nie
> mam mozliwosci zaznaczenia wiekszej ilosci plikow (i katalogow).
> Konkretnie chodzi mi o to zeby na poczatek dac katalog Windy,
> i dokumenty coby sie szybciej ladowaly.
>
> Pewnie po prostu czegos nie zauwazam...
> Prosze o jakies wskazowki

Nie doczytałeś HELPa...
Jak chcesz aby pliki z danego katalogu były na początku to w FilesFirst
wpisujesz np.
\*.* <- katalog główny
\dos\*.*
A jeżeli chcesz, aby na początku był cały katalog z podkatalogami, wpisz:
\windows\*\*
(u mnie to działa ;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|