problem ze ściąganiem programów

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 14:46:24 MET DST

Urzywam przegladarki Internet Explorer. Gdy zerwanie lub przerwanie
poloczenia podczas sciągnia programow, przy ponownej probie proces sciągania
rozpoczyna się od poczatku (0%)
Ten problem wystapił z niewiadomych mi przyczyn.
Sciągnąłem program GetRight 4.2 i tez nie wiem jak sprawdzic czy on pracuje
niejako w tle a jesli pracuje to dlaczego nie zapamietuje % ściągniecia
Prosze zyczliwych o rady jak to rozwiazac

Grzegorz

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl