Re: NU - Speed Disk - jak umiescic katalogi na poczatku?

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 16:23:58 MET DST

"Wilczek" <wilczek_at_iname.com> wrote in message
> No wlasnie - wlaczam Speed disk, menu -> Properities
> -> Options -> Customize i zakladkki "Folders" i "Files First".
> Ustawiam okreslone katalogi na poczatek, ale pliki w nich
> zawarte juz tam nie laduja - w Files First natomiast nie
> mam mozliwosci zaznaczenia wiekszej ilosci plikow (i katalogow).
> Konkretnie chodzi mi o to zeby na poczatek dac katalog Windy,
> i dokumenty coby sie szybciej ladowaly.
>
> Pewnie po prostu czegos nie zauwazam...
> Prosze o jakies wskazowki

zapisuj jako _sciezka_\*.* (np. winnt\system\*.dll )
po co chcesz wrzucac _cala winde_ na poczatek dysku ???
zwiekszysz i przyspieszysz tylko jego fragmentowanie
a to : uwierz nie przyspiesza pracy
zaladuj na poczatek dysku swap (NU robi to automatycznie
- oczywiscie jesli swap jest staly) i ew. biblioteki
(ewentualnie) z windows - ale przede wszystkim z programow
ktorych czesto uzywasz

BTW - jest to bez sensu w win98
NU 4 /4.5 uzywa indeksowania plikow z win
i _wie_ czego najczesciej uzywasz
i tak wlasnie pliki rozmieszcza

--
pozdrawiam