Re: Uszkodzona płyta główna - czy warto naprawiac

Autor: fels (fels_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 13:09:02 MET DST

Robilem:
komp chodzil ale zachcialo mi si podkrecic.
Rozebralem zmienilem czest FSB i mnoznik zworkami.
Odpalilem i juz przy starcie pojawily sie dziwne kolory, ale nic tam
czekam.. i przy uruchamianiu windy sie zawiesil.
Dalem sobie spokoj i przywrocilem ustawienia.

Nie sadze ze to przez wyladowania elektrostatyczne gdyz obudowe mam
kabelkiem uziemiona (do kaloryfera, - bo mam kompa podlaczonego do
amplitunera) i zawsze jak cos grzebe to pamietam sie dotknac uziemionej
obudowy.

Tez mnie to bardzo zdziwilo, ale chyba mialem pecha i zdarzyl sie wyjatek.
Ustawialem wszystkie mozliwe czest i mnozniki z roznym RAMem i nic, trup i
tyle

dzieki za odpowiedzi.