Intel 815 i SB Live

Autor: Grzegorz Cwikla (grzech_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 12:41:24 MET DST

Witam

Mam pewien problemik: zachcialo mi sie zmienic mojego porzadnego BX na cos
co obsluzy
celerony fcpga (moj fic tego ponoc nie potrafi w zaden sposob) i kupilem
Gigabyte na intelu 815

Po odpaleniu wiekszosc rzeczy wygladala dobrze (Riva M64 na AGP bez
problemu) az do czasu jak wsadzilem z powrotem mojego SB Live. Po prostu
windows (98SE) zaczal pokazywac niebieskie ekrany przy kazdej probie
odtwarzania dzwieku.
Pokladowe AC97 jest wylaczone w setupie, wiec teoretycznie nie powinno
przeszkadzac

Wiec mam 2 mozliwości:
- jednak to ac97 nie wylacza sie tak calkiem i bruzdzi
- cos mi sie obilo o uszka ze I815 (i 820) moze sie gryzc z SBLive

Co zrobic:
- jakas latka
- a moze jakis upgrade biosu
- a moze reintalacja windy (niechetnie)

Zetkneliscie sie z czyms takim ?????
Na razie poddalem uzywam dzwieku (marnego) ac97, ktory udalo mi sie odpalic
po 2 dniach i to na jakims alternatywnym driverze, ale troche mnie ta
sytuacja boli :(

Pozdrawiam
Grzesiek