Re: !!!------------INTENSYWNA SZKOŁA WEBMASTERÓW------

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 21:36:41 MET DST

"Robert Trzaskowski" <poczta_at_netsolution.pl> wrote in message:

> Warunkiem koniecznym zdobycia dobrze płatnej, atrakcyjnej pracy są
te kwalifikacje, które stanowią przedmiot zainteresowania pracodawcy.

pracodawców interesuje również (lub przedewszystkim) papierek - wolę
skończyć jakieś studia podyplomowe na dobrej uczelni na kierunku
okołoinformatycznym niż przepłać za kursy w firmach-krzakach.

> Szok technologiczny związany z informatyką otworzył nowe możliwości.

Szok otwiera tylko możliwość wylądowania w Trójkącie Bermudzkim:
Toszek-Rybnik-Lubliniec

> Firma Net Solution prowadząca od kilku lat kompleksowe usługi
internetowe - w tym także szkolenia i biuro pośrednictwa pracy posiada
> szczegółowe rozeznanie tych problemów.

a także hurt, skup, sprzedaż, abmien waliuty.... ot profesjonalizm...

> Koszt kursu został ustalony według cen promocyjnych i wynosi 3900
złotych.

mam tylko jedną pytanie - czy panowie się z koniem na łeb zamienili
??? (pomijam już to, że za tę kasę można zrobić 2 letnie studia
podyplomowe...)

Absolwentom kursu oferujemy możliwość podjęcia współpracy z naszą
firmą a także uzyskanie atrakcyjnych stanowisk w firmach składających
w naszym Biurze Pośrednictwa Pracy oferty zatrudnienia.

> skorzystanie z naszej oferty załatwi Państwu wiele spraw na dzisiaj
i najbliższe lata - oszczędności i zyski, konkurencyjność i prestiż.

zanim zacząłbym oszczędzać, musiałbym chyba nabazgrać milion bannerów,
których tworzenie wyłożylibyście na swym profesjonalnym kursie ;)))

> Czekamy na Wasz odzew.

czekać każdy może...

GL