Q: ZOOM 56K DUALMODE w Krakowie

Autor: Sobar (sobar_at_kki.net.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 09:43:21 MET DST

Czesc!

Jestem tu zupelnie nowy. Przepraszam, ze tak sie od razu wciskam z
nowym watkiem, ale bardzo licze na to, ze bedziecie moogli mi cos
doradzic. Nie bardzo mam jak zasiegnac informacji w inny sposob.

Sprawa ma sie tak:

Mam ZOOM-a 33.6Kbps. Jestem z niego zadowolony: z rana przy ftp
wyciaga nawwet 4.1 KB/s. Przymierzam sie jednak do zmiany na modem
56K. Powinno sie chyba oplacic (w dodatku na "stary" modem mam juz
przeznaczenie - prezent dla krewnego), ale brakuje mi info nt:

- jak duzy odsetek central tepsy jest w standardzie 56K (a moze jest
tu w ogole ktos z Krakowa i wie, czy Nowy Biezanow ma taka centr.? :)
?

- jaki modem 56K moglibyscie mi polecic?

- czy ZOOM 56K DUALMODE jest dobrym wyborem? Czym rozni sie model ZOOM
56Kx DUALMODE?

- ewentuialnie gziie w Krakowie mozna kupic ZOOM 56K DUALMODE?

Z gory dzieki.

Pozdrowienia,
Bar
sobar_at_kki.net.pl

--
      !!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl