Re: Nr licencyjny

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 08:59:24 MET DST

Cześć,

Sławomir Nowicki wrote:

> Mili moi.

:-)))

> Mam w komputerze sprawnie dzialajacy slownik jezyka angielskiego, musze
> jednak przeinstalowac komputer. Mam oryginalna wersje tego slownika ale
> nie mam nr licencyjnego, tzn. on musi byc w komputerze bo juz raz go
> zainstalowalem, czy mozna go odnalezc. Nr licencyjny zgubilem i nie wiem
> czy jedynym rozwiazaniem jest kontakt ze sprzedawca ?

Niekoniecznie - numer licencji może być zapisany w rejestrze albo nawet w
pliku INI słownika (o ile słownik przy instalacji tworzy ten plik). Plik
INI zapewne ma nazwę nazwa_pliku_wykonywalnego_słownika.INI (np. dict.ini)
i być może jest w katalogu windy albo w katalogu, w którym siedzi plik
wykonywalny słownika. W rejestrze poszukaj kluczy, które noszą nazwę
programu i producenta programu, może tam coś znajdziesz.

Zakładam, że już sprawdziłeś Help -> About i tam nie ma wyświetlonego
numeru licencji.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)