Re: ATI Rage 128 AGP

Autor: Fil (filip71_at_poland.com)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 01:26:50 MET DST

Spróbuj tak:
1. wywal stare drivery, odinstaluj wszystkie urzadzenie video w Panel
Sterowania/system
2. Przejdz na drivery: standartowa karta VGA
3. restart
4. Instaluj nowa karte
U mnie z reguly przy zmiane driver-ów (zalecane takze przez Ati) trzeba
przejsc na standartowa karte VGA.
Pamietaj takze o usunieciu katalogu Ati z dydku c (pozostalosci poprzednich
instalacji). Moze to pomoze.
Pozdro
Fil