Re: przerwania w WIN2000

Autor: HUNTER (hunter3_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 23:32:50 MET DST

On Wed, 30 Aug 2000 17:59:26 GMT, "Robert"
<robert.zawadzki_at_poczta.wp.pl> wrote:

>na 11 przerwaniu mam karte graficzna (TNT2), SoundBlastera 128PCI,
>koncentrator USB (z plyty glownej) oraz tuner telewizyjny AverMedia Phone
>98. Problem polega na tym ze kata graficzna i tuner TV nie powinny byc na
>tym samym przerwaniu a nie ma mozliwosci tego zmienic. Moze istnieje jakies
>oprogramowanie do zmiany w/w ustawien a moze jest jakis inny sposob. Moja
>plyta glowna to Microstar 6163 pro z pelna obsluga ACPI. Jeszcze jedno gdy
wlasnie tu chodzi o ACPI, ja tak samo mam, ale chodzi wszystko spoko
na 11, dziwilo mnie to jak cholera, bo bios przydziela inaczej (widac
w tabelce podczas bootowania), jak sie wylaczy w BIOSIE cale ACPI i
odinstaluje (ciekawe czy sie da) w w2k oblsuge to pewnie beda inne
przerwania

--
HUNTER
hunter_at_poland.com