2 zasilacze razem

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 14:10:32 MET DST

cze
macie jakies opinie ? otorz ost. na gieldzie widzialem zasilacz 300 W w
cenie cos kolo 140 zl - troche drogo, a ze 300 W ost. staje sie coraz
bardziej potrzebne, zastanawiam sie nad polaczeniem np : zasilacza ATX i
normalnego AT - rozumiecie ? czesc urzadzen zasilana z ATX a czesc z AT,
pomijam tu kwestie aut. wylaczania,etc zastanawia mnie roznica napiec np :
+5 v z pierwszego zas. (reszta tez zreszta) bedzie rozna od tego co w drugim
zasilaczu, a moze 2 x AT ? problrm podalem w duzym uproszczeniu, ale
proponuje sie zastanowic.Co do fizycznej konstr. to i tak wiekszosc z ludzi
na tej grupie ma zdaje sie komputery pootwierane

a wpadlo mi to do glowy jak zlomowalem stare ATki w pracy, w sumie nie ma w
nich nic sprawnego oprocz zasilaczy

przeanalizowalem tez temat recznej przerobki 200 watowego zasilacza na
wiekszy, jednak ugrzezlem na trafie

kto ma cos do zaproponowania ?