Re: poprosze o wycene sprzetu

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 10:36:36 MET DST

> Sluchaj, to chyba ty zartujesz. Po tych cenach co mowisz, to mozna, albo
> "wycyganić" sprzet, albo kupic w ciemno na gieldzie. Ja swojego HD Seagate
> 1.2 MB sprzedaje za 100 zl.

I pomiędzy 1.2 a 1.6GB ma być różnica 60zł ??? Troche duża.

> To samo sie tyczy monitora. Pokaz mi gdzie mozna
> nowy monitor 15' (z gwarancja) kupic za 400 zl :)) (no chyba, ze on sie
> "nowy" nazywa :) ).

Nie pisałem, że będzie to markowy sprzęt :-) jednak za te 450zł na pewno
znalazło
by się jakąś nową pietnastke. A nowy to przedewszystkim gwarancja która daje
Ci
pewność, że nawet jak monitor padnie po paru dniach to Twoja kasa nie
pójdzie w błoto
jak to może być ze sprzętem używanym a szczególnie przy monitorach i HDD.

> Gielda sie nie zaslaniaj,

Ale tam też można kupić tanio sprzęt i to z gwarancją :-)

> zreszta nawet na gieldzie u
> stalych sprzedawcow ceny sa znacznie wyzsze. Chyba ze to jest gosc z
> 1-tygodniowa firma :).

Lepsza gwarancja w 1 tygodniowej firmie niż w ogóle ;-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\