Re: Komputer Kupie

Autor: mrkarol (mrkarol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 10:29:06 MET DST

> min. pentium 133, twardy ok 4gb, monitor (obojetnie jaki) itd.
> tylko pelny zestaw do odpalenia bez zadnych dodatkowych dokupow (moze nie
> miec karty dzwiekowej)
> cena w granicach 700zl
>
> okolice Katowic
>
> oferty: beer_at_friko.internet.pl

Anhorage TX z obsługą do P233MMX 512 kb chache

dość dobra płyta pod Pentiuma. 3 sloty ISA, 4 PCI, 2 DIMM

Intel Pentium 200 MMX

wbrew pozorą jeszcze całkiem wydajny i może konkurować spokojnie z K6-II
266.

64 MB RAM (32 MB EDO + 32 MB SDRAM)

z wyjątkiem gierek nie ma swapów i wszystko ładnie i szybko chodzi

ATI Rage II+ PCI 4MB

W 3D, kiedy włożyłem tą kartę do mojego kompa gierki działały szybciej w
trybie software niż z akceleracją tej karty. Ogólnie mówiąc nie zagrasz na
tym, ale chyba nie do tego ma być ten komp. no nie? W 2D ciągnie ładnie
800x600 przy nawet 100 Hz dając całkiem przyzwoitą jakość powyżej nie ma
sensu próbować - 1152x864 (max) to już tylko teoria.

WD Caviar 2.5GB

Trochę mniejszy niż wymieniłeś ale dość szybki (Pio4), bez gierek te 2.5 GB
tak szybko nie stopnieje a winda 2000 na takim sprzęcie też nie zadziała
zbyt szybko.

Pioneer CD-Rom 24x

czyta jeszcze wszystkie płyty i jest cichy.

Floppy

głośny jak cholera ale bez usterek

Midi Tower

obódowa Optimusa, dość duża i wąska ATX

Sound Yamaha 16 bit on board

daje jako taki dźwięk, nie ma problemów z kompaktybilnością
moge pogadać z gościem i utargować cenę ale z tego co wiem to on chce wziąść
za to 600 zł (może do 500 zł zejdzie)

monitora nie mam do tego zestawu ... ale jak poczekasz z miesiąc to będę
miał swój do sprzedania. Philips 105B P10 800x600 105 Hz, 1024x768 83 Hz
1152x864 74 Hz, ciągnie do 1920x1080 ale ATI Rage II+ PCI nie daje nic
powyżej 1152x864 więc to w tej chwili nie ma znaczenia, monitor moge wycenić
dość nisko. Ile byś dał i czy w ogóle jesteś zainteresowany. Jak coś to
pogadam z gościem.

P.S. On mieszka w Stalowej Woli, a to nie są okolice Katowic...