Re: !!!------------INTENSYWNA SZKOŁA WEBMASTERÓW------------!!!

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 01:45:19 MET DST

Użytkownik Robert Trzaskowski said:

> Szanowni Państwo
> Warunkiem koniecznym zdobycia dobrze płatnej, atrakcyjnej pracy są te
>kwalifikacje, które stanowią przedmiot zainteresowania pracodawcy.

> Szok technologiczny związany z informatyką otworzył nowe możliwości.

bla, bla... ha ha - 3900 zl :DDDDD
ROTFL:)). SPAM! NTG! PLONK ! :))))

> Jesteśmy przekonani, że skorzystanie z naszej oferty załatwi Państwu wiele
>spraw na dzisiaj i najbliższe lata - oszczędności i zyski, konkurencyjność
i >prestiż.
  Czekamy na Wasz odzew.

A ja jestem przekonany, ze skorzystanie z waszej oferty gwarantuje
wyczyszczenie portfela do dna :)), nie oferujac nic w zamian. W 2 miesiace
zostac webmasterem ? Heh, czyli zostane fachowcem po 2 miesiacach kursu
:))). Spoko - pewnie nauka tez obejmuje pisanie skryptow cgi w perl-u i
programowanie w Java ? ha ha... Biedni glupcy :DDD

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl