Re: Sprzetowe dekodery DVD i DivX

Autor: PAMPA (prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 23:24:06 MET DST

Pomaga karta ze sprzętowym dekoderem DVD, dowolny model to fakt
przebadany doświadczalnie, ani Riva 128 ani Riva TNT/TNT2/M64/Vanta
niema sprzętowego dekodera i to jest ból. Zadużo klientów przyaltywało
do mine z pyskiem mówiąc mi że im film źle nagrałem, ale co porafdzić że
gra, gra i w pewnym momenci ciach stopklatka, albo rozjerzdza się dźwięk
z obrazem - mieli RIVY, niemiałem natomiast pretensci ze strony
posiadaczy Savage 4 czy karty wbudowanej w płytę z sis620 (te mają
wbudowaną dekompresję do DVD) Więc wnoisek jest jeden możesz mieć
cokolwiek nawet z 600 MHz + karta bez dekodera i jak ci szarpnie to cie
krew zalewa.

Sam mam Savage 4 i na żadnym fimie mi sie nie krzaczyło.

PAMPA