Re: jak wypalic wielosystemowy CD?

Autor: PAMPA (prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 23:06:09 MET DST

Wisz jak to przeczytałem to palpitacji serca mało noedostałem!!!
Zadajesz sensowne pytanie, jest sensowna odpowiedź a tu taki gwóźdź!!

Wiesz co do programów to Nero jest prostszy w obsłudze, a WinOnCd wręcz
prosty wybierz jeden z tych. Dyskietkę zrobisz w Windows Panel
Sterowania->Dodaj/Usuń->Dysk Startowy

Co do multiboot to opis był wcześniej (przynajmniej pomysł)

PAMPA