Re: Drukarka A3 z mozliwoscia druku A2 ?

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 23:30:09 MET DST

Nie wiem nic o Canonach w tym formacie, ale osobiście mam od kilku lat
EPSONa Stylus 1000. To jest drukarka do której można wrzucić papier o szer.
42 cm. Niestety zostawia małe marginesy (jeden nawet nie taki mały...), ale
jakoś sobie z nią zawsze radziłem. Drukowałem na niej głównie projekty z
AutoCada.
Pod DOSem mogłem nawet drukować kilometrowe projekty ale pod Winem jakoś już
nie można - niedoskonałe sterowniki..?
Trochę się w niej brudzi głowica ale wszystko da się wyczyścić.
Ma jedną wadę - jest czarno-biała, ale mi akurat to nie przeszkadzało. W
CADzie każdy kolor mógł być drukowany inną grubością.
Są także modele kolorowe.
Myślę, że to jest całkiem fajny wybór jak na początek, bo używaną na pewno
można tanio kupić, a do projektów jest OK.
MarciN