Re: WIN98 i modem

Autor: Tadek (tdk_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 20:14:32 MET DST

W dniu Tue, 29 Aug 2000 04:12:27 GMT, "Andrew" <ans_at_coig.katowice.pl>
napisał:
> Wszystkie są w sieci lokalnej. Jak skonfigurować ta sieć i kompa z
>modemem żeby inne komputery mogły również korzystać z modemu ?
A modem potrzebujesz do komunikacji wogóle, czy tylko do Internetu?
Jeśli tylko do Internetu to masz w 98SE takie coś jak Internet
Connection Sharing a jeśli nie masz to proponuję WinGate.
Jeśli dostęp do modemu jako-takiego to nie wiem.
-----
pozdrav
Tadek
-----
"Najlepsze kasztany rosną na placu Pigalle."
odzew na: Tadeusz_Kasza_at_klub.chip.pl