Re: anonimowe wysylanie poczty

Autor: Przemek Rachwał (prachwal_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 21:10:37 MET DST

Niechodzi mi o jakieś sensowne wykorzystanie REBOLA do celów
profesjonalnych, a raczej do eksperymentów gdyż w
prosty sposób można w nim operować portami, oraz pobierać dane z
formularzy. dokładnie zdaję sobie sprawę że każda
wiadomość ma coś takiego jak źródło pochodzenia, ale jak ktoś nadaje z
TPSA? wtedy sprawa się trochę komplikuje.
Dokładnie zdaję sobie sprawę że REBOLO nie jest serwerem STMP. To domnie
dotarło wcześniej :-), ale mam pytanie co do
samych serwerów STMP. Co taki robi jak dostanie wiadomość od użytkownika
w postaci koment typu: MAIL, SOMA,
SAMA, DATA itd. Co robi z wiadomością, gdzię ją śle dalej, to dopiero
jest dla mnie zagwozdka!
Nie jestem takim łosiem jak na początku by się mogło wydawać i jestem
mocno kumaty, więc im trudniejszy pronlem tym większa frajda gdy się go
poznaje!
Mam nadzieję że nie zanudzam.