Re: Re: grafik a pecet

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 20:02:30 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Sun, 27 Aug 2000
20:35:29 +0200 niejaki(a) Spectro` -=spectro_at_space.pl=- twierdzi,
ze...
: > tia... mialem 2 z rzedu na poczatku (zdradzilem Seagate'a dla Fujitsu) i
: > oba padly po okolo 2ch tygodniach. Pierwszy padl, wymienili na drugiego
: > Fujitsu, tez padl, dali Seagate'a - dziala do dzis.
: To chyba masz dziwnego pecha. Ja od kilku lat korzystam z dyskow Fujitsu i
: jakos z zadnym z nich nie mialem problemow. Nawet najmniejszych.

kurcze, wiesz, to jest nade mna takie fatum. Muze kupowac Seagate'y,
bo inne padaja ;) Ale to jest wg. mnie bardzo mile fatum ;)

--
Zostalem zalatwiony przez TP SA rachunkiem. To sa ostatnie moje posty
do grup dyskusyjnych. Chcialem podziekowac TP SA i rzadowi III