Problem z Canonem BJC-4300

Autor: Bronislaw Wolyniec (wolyniec_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 16:12:37 MET DST

Witam!

Ma ktos moze Canona 4300? Bo mi nagle drukarka zaczela siekac pionowymi
szlaczkami po tekscie, najczesciej na poczatku kazdej lini. "Szlaczek" taki
sklada sie z 3 kolorow podstawowych i dluzszego czarnego:
| - zolty
| - magenta
| - cyjan
|
| - czarny

Kompletnie nie wiem o co chodzi i jak to usunac. Czy to jest problem
software'u, drivera, drukarki, glowicy, wkladu z tuszem (Pelikan)?

Pozdrawiam,
Bronislaw Wolyniec
wolyniec_at_poczta.onet.pl
http://wolyniec.republika.pl