Creative dxr3 + W2k i brak dzwieku

Autor: Adam Warski (adamw_at_softex.com.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 13:52:21 MET DST

Witam,

zostałem właśnie nowym posiadaczem dekodera dxr3. Udało mi się podłączyć
kartę do telewizora (przez eurozłącze), obraz ale... nie ma dźwięku. W
pewnym momencie udało mi się uzyskać dźwięk z głośników przy komputerze, ale
nie o to mi chodziło, tymbardziej że komputer stoi daleko od telewizora.
Gdzie zatem wetknąć kabel Audio-Out? Teraz siedzi w gnieździe opisanym
"Dolby Digital (AC-3) Audio S/PDIF cable". Sterowniki mam w wer. beta, bo to
przecież W2k. Proszę o pomoc,

Pozdrawiam
Adam