Re: Netscape 6 Beta 2

Autor: Mangha Dalilah (manga_at_polnet.wroc.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 12:41:57 MET DST

nathan wrote:

> Mangha Dalilah wrote:

> Kaszana straszliwa i kobyla straszliwa, a laduje sie 3x dluzej niz
> wszystko co do tej pory mialem.....moze ma jakies zalety, ale jakos....
> BB
Taa... myslalam, ze moze ta druga wersja jest OK, ale nic sie nie
zmienilo w tej kwestii. Te programy dzialaja bardzo wolno, w
ogole to bardziej przypomina formatki a nie programy. A dodatek
Outlooka mi wywalil (teraz musze szukac instalki IE5.5 ;)))).

Chodzi o to, ze potrzebny jest mi program pocztowy pod win, ktory
umozliwa taka konfiguracje konta pocztowego, ze mozna ustawic
inny login na pop i inny na smtp. Znacie taki?

mAngha