Re: WinME - DVD/CD problem

Autor: ALX (alx_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 10:08:19 MET DST

 Ja mialem podobny problem, ale z kazda plyta wlozona do napedu DVD - za
kazdym razem pojawial sie bluescreen albo sie komp resetowal. Przyczyna
byl sterownik cdfs.vxd (w katalogu C:\WINDOWS\SYSTEM\IOSUBSYS), ktory
zostal podmieniony podczas instalacji programu Audioactive Production
Studio v2.04 Pro. "Na szczescie" program zmienil nazwe podmienianego
pliku, takze udalo sie przywrocic poprzedni. Teraz mam juz wszystko OK.

 Pozdrawiam
  ALX