Re: Voodoo3 - grzanie - czy ktoś się z tym spotkał

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 08:34:39 MET DST

>Sorry, ale jak moze byc nie markowa karta Voodoo3 ???
>Kto oprócz STB mialby je produkowac? (Pomijam Diamonda który niewiele ich
>produkowal/produkuje*?)

Zgadzam sie nie znam innych firm procz STB trzepiacych V3 (PCI AGP)
a problem grzania mam tez, na mojej plycie SS7 V3 2k AGP lekko
podkrecona:)...grzeje az milo tak ze po dluzszym dzialaniu kompa port
drukarki dostaje wariacji do momentu off kompa i odczekaniu 3 stałych
czasowych:)
pzdr

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl