Pomóżcie wybrać sprzęt

Autor: PiotrekB (pjpb_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 08:15:54 MET DST

Cześć

Kolega zamierza kupić sobie komputer a ja niezbyt wiedziałem co mu doradzić
więc prosiłbym o jakieś wskazówki.
Kryteria wyboru są dwa, musi to być sprzęt nowy oraz muszą być na niego
rachunki. Cena do 7000zł włączając w to monitor.
Pokazał mi ogłoszenie Optimusa
PIII 733; SDRAM 128 (133); GeForce; dysk 15Gb IBM; DVD - w granicach 6tyś.
Osobiście nie jestem przekonany co do tego sprzętu a w szczególności do
firmy.
A co wy o tym sądzicie?
Komputer nie będzie w szczególności do gier, raczej do pracy nad grafiką.