Re: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 01:34:49 MET DST

Użytkownik "Leszek Ciszewski" <leszekc_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> Te, które widzałem, miały wklęsłe kineskopy. :)
Z początku też miałem takie wrażenie (ok 2-3 tygodnie) ale teraz jak patrzę
na LG 77i to mam wrażenie, jakbym patrzał najakąś bańkę.

> Zamiast pisać o plamce (która nie wiedzieć jak jest mierzona)
Mierzona jest po przekątnej dwoch tych samych składowych klolorów (czyli
standardowo).

> i płaskości, która jest wklęsłością :) -- Ty pisz o swoich
To Twoje odczucie :-)

> dośwach z tym monitorem! (Jeśli go juzujesz!) :)
Juzuje Flatrona 795Plus. Jedyne co mogę o nim złego powiedzieć to to, że w
lewym górnym rogu ma trochę niewyraźny obraz. Reszta to same superlatywy.
Ostrość, jakość (płaski ekran), odświeżanie, bardzo dużo parametrów do
regulacji wszelakich zniekształceń itp.

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński