Jak odzyskac utracone partycje?

Autor: Adam Krajewski (adamk7_at_polbox.com)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 23:29:41 MET DST

Instalowalem linux'a, mialem wczesniej przygotowane wolne miejsce za
pomoca partition magic'a 4.0, w czasie instalacji komp sie zawiesil, po
restarcie uruchomilem magic'a 4.0 pod dos'em i zamiast wszystkich
partycji zobaczylem napis partition table error, wyszedlem z niego i
uruchomilem magica 5.0 pod dos'a - wiedzac ze potrafi on naprawic tego
rodzaju bledy - na jego propozycje naprawy odp. OK, po czym zobaczylem 2
moje pierwsze partycje, ALE zamiast 3 ostatnich tylko puste
niesformatowane miejsce, uzylem polecenia fdisk /mbr - nie poskutkowalo

Przed instalacja mialem: 5 partycji FAT32, najpierw primary, pozniej
wolne miejsce wlasnie na instalacje linux'a, nastepnie 4 logiczne
partycje FAT32

Jezeli ktos z was moze dac mi jakas rade jak odzyskac choc jedna
utracona partycje prosze o wskazowki, moze uzycie jakiegos programu do
edycji mbr lub ostatecznie moze znacie jakis program do uratowania
danych z tych niewidocznych partycji

Prosze o pomoc.