Re: Tesciowa i Usenet

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 22:09:30 MET DST

"Xaltuton" <demiurg__at_poczta.onet.pl> wrote in message news:

> Program w porzadku,
> sam uzywam bez zadnych przeszkod. Jakie problemy miales na mysli ?

no właśnie kwestie sortowania wiadomości, kwestie przeskakiwania
między widokami, próbuję ignorować jakiś wątek, a kursor przeskakuje
kilkaset pozycji w dół... nie za bardzo mu wychodzi upychanie postów w
drzewka, mimo iż wybieram sortowanie wg. wątków... zaznaczam posty,
wciskam "i" żeby jes odznaczyć do zignorowania, a ten mnie pyta czy
wszystkie posty w grupie oznaczyć jako przeczytane i przeskakuje z
okna wątków na listę grup... bez sensu.... może to wina
przyzwyczajenia do układów OE/NC, i to ja robię coś nie tak, ale coś
mi w tym FA nie pasuje... dociągnąłem trochę newsów i zacząłem się tym
bawić - może się przyzwyczaję...

Pogadamy za miesięc - jak nadal będę pluł to znaczy, że siła
przyzwyczajeń jest ogromna.. ;)

BTW:
jak jest z przenoszeniem danych po reinstalce systemu, próbowałeś już
?
Grendel