Re: Skaner do 500zl i kilka pytan

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 21:36:31 MET DST

"Paweł Stysz" <stysz_at_mail.open.net.pl> wrote in message:

> Jaki polecacie skaner do 500zl?

proponuję raczej rozejrzeć się za skanerami pod kątem oprogramowania
(w pełnej wersji) jakie otrzymasz w zestawie. Jakość skanów jest
mniejwięcej zbliżona w tej klasie cenowej - czasami różnice widać
tylko pomiędzy skanerami wykorzystującymi głowicę LED (CIS) -np.
ScanExpress, a "lampowymi" (CCD) -np. Primax.

Mogę polecić Primaxa 1200p (na LPT) - chociażby dlatego, że bardzo
dobrze skanuje zdjęcia (co stawiałeś jako warunek), zaś w zestawie
dostajesz PrimaPage'a (OCR oparty na engine FineReader'a)

Skanery HP poniżej 500 zł.... Hmmm... o tych droższym miałem całkiem
niezłe mniemanie, ale jeśli zeszli z cenami poniżej 500 zł, to nie bez
pewnych strat jakości, jak sądzę.... Prawie na pewno HP będzie lepszy
od Primaxa, i na pewno od Musteka (jeśli mówimy o tych najtańszych na
CIS)

Grendel