sb i trzaski (raz a dobrze)

Autor: Zamsz (zamsz_at_free.ecig.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 20:44:40 MET DST

Witam

Widzialem podobne posty wczesniej, ale jak narazie
nic konkretnego w kwesti rozwiazania tego problemu nie padlo.
Problem wyglada tak: Mam celerona 466 (niepodkrecany), plyte z
chipsetem VIA Apollo i oczywiscie mam te cholerne tzraski przy
odtwarzaniu muzyki z sb128! Co ciekawe problem ten nie wystepuje
 w win9x, wystemuje natomiast w win2000 i linuxie (RH).PO zmianie
karty muzycznej na ESS1868 problem znika. Podam jeszcze cos ciakawszego!
Zauwazylem ze wplyw na trzaski ma obciazenie procka! Przy maksymalnym
 obciazeniu, dzwiek jest dosyc powaznie znieksztalcany, wykluczam
jakiekolwiek problemy z niekompatybilnoscia z innym kartami, poniewaz
wyjalem wszystkie, wlozylem inna karte gfx (bez akcela) i problem istnieje
nadal.
i juz sam nie wiem co to moze byc! Wylaczalem dma dla hdd, instalowalem nowe
drivery do sb128, drivery do via tez mam, i juz doslownie nie mam pojecia co
mozna
zrobic.

Pomozcie! Widze ze sporo osob ma problemy z sb (nie tylko wersja 128)! Moze
koncu jakos sobie z tym poradzimy?

Zamsz